Hva skjer med medlemskapet mitt nå som det er stengt?

Kjære gjest og medlem på Drammensbadet! Det er i vår interesse å begrense omfanget av koronaviruset. I den forbindelse stengte vi anlegget mandag 09.11.2020 kl 21.00. Dette skal selvfølgelig ikke medføre noe tap for deg med abonnement hos oss.

Avtalegiromedlemskap:

  • Dersom du har fast trekk med avtalegiro hos oss, vil trekket stanses fra desember måned.
  • Trekket for november måned er allerede kjørt, og denne fakturaen må betales.
  • I forbindelse med stenging vil du derfor ha et beløp til gode i perioden vi har holdt stengt i november. Dette trekkes fra i første avdrag etter vi åpner anlegget igjen.
  • Vi vil sørge for at du ikke blir fakturert for den perioden du ikke får benyttet Drammensbadet.
  • Du vil ikke motta flere trekk fra Drammensbadet dersom vi blir stengt videre etter 01.12.2020.

 

Kontantmedlemskap:

  • Kontantmedlemskap vil bli forlenget tilsvarende perioden vi holder stengt.
  • Klippekort vil bli forlenget med tilsvarende periode fra utgått dato. Dette gjelder ikke dersom klippekortet var utløpt før vi stengte anlegget 10.11.2020.
  • Du som har billett/gavekort med en fastsatt utløpsdato, kan komme innom resepsjonen når vi åpner igjen, så forlenger vi utløpsdatoen. Dette gjelder ikke dersom billetten var utløpt før vi stengte anlegget 10.11.2020.
  • Dersom du har betalt for kurs i regi av Drammensbadet, vil du få tilsvarende uteblitte kurstilfeller til gode.
  • For aktiviteter på Drammensbadet som ikke er i regi av oss, bes deltakere kontakte kursarrangør direkte for mer informasjon.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake når dette blir mulig. Følg med her på hjemmesiden for oppdatering vedrørende situasjonen.

Nettsider av Godt Sagt