Hopp til hovedinnhold

Kundeservice

Har du spørsmål knyttet til besøket ditt på Drammensbadet? Medarbeiderene i resepsjonen står klare til å hjelpe deg med alt fra billettkjøp og medlemskap til praktisk informasjon om anlegget.  Se også vanlige spørsmål og svar i seksjonen nedenfor. Ta kontakt – vi hjelper deg gjerne!

Kundeservice

Telefon: 32 04 45 00
E-post: kundeservice@drammensbadet.no

Vanlige spørsmål og svar

Hvorfor virker ikke adgangschipen min?

Dersom adgangschipen er ugyldig, ta kontakt med resepsjonen for å oppdatere chipen din. Medlemskapet ditt er fortsatt aktivt og løper til det blir sagt opp skriftlig.

Hva inkluderer de ulike medlemskapene?

Medlemskap på bad inkluderer fri tilgang til badehallen og garderobe i 1.etasje, her er det ingen nedre aldersgrense.

Medlemskap på trening og bad inkluderer fri tilgang til badehall, garderobe i 1.etasje og treningssenter med gruppetimer. Aldersgrense er det året du fyller 16 år.

Medlemskap på bad, trening og velvære inkluderer fri tilgang til badehall, treningssenter, gruppetimer, velværeavdeling og garderobe i 2.etasje. Aldersgrensen er 18 år (skjenkebevilling).

Kan jeg endre medlemskapet underveis?

Dersom du er i bindingstid kan du oppgradere medlemskapet ditt. Hvis du skal nedgradere eller inngå bedriftsavtale på ditt medlemskap binder du deg for 12 nye måneder.

Hva betyr 12 måneders bindingstid?

Medlemskapene våre som betales per måned har alltid 12 mnd bindingstid. Dette betyr at ved innmelding må du være medlem minimum 12 måneder. Utover dette kan du melde deg ut med skriftlig varsel når du måtte ønske med 1 mnd oppsigelsestid.

Kan jeg fryse medlemskapet?

Ved frysing av avtale skal årsak dokumenteres og gyldig årsak er sykdom, barselpermisjon, militærtjeneste eller studier/arbeid utenbys. Dersom du er over 67 år og har årskort, kan du fryse medlemskapet ditt uten dokumentasjon. Fryseperiode skal alltid være i hele måneder og avbruddsperioden legges til på bindingstiden slik at det ved 12 mnd bindingstid blir 12 betalende måneder.

Hva gjør jeg for å si opp medlemskapet?

Oppsigelse av medlemskapet skal varsles skriftlig i resepsjonen eller pr mail til kundeservice@drammensbadet.no

Hva skjer hvis jeg glemmer eller mister adgangschipen?

Ved glemt chip skrives det ut en engangsbillett i resepsjonen. Det er kr 150,- i depositum for glemt chip. Legitimasjon skal fremlegges. Dersom adgangschipen er mistet må medlemmet selv kjøpe ny til kr 250,-.

Jeg har meldt meg inn med avtalegiro, hvorfor får jeg da sms-faktura?

Det tar ofte 6-8 uker før avtalegiroen er registrert hos BBS og inntil da vil du motta sms-faktura.

Har dere familiemedlemskap?

Vi har familierabatt og det forutsettes da at det er foreldre/foresatte med barn under 18 år som bor hjemme. Rabatten kan ikke kombineres med andre rabatter. 1 voksen betaler fullpris (det dyreste årskortet), og neste familiemedlem får 25 % rabatt og resterende familiemedlemmer får 50 % rabatt.

Dersom det er andre spørsmål som du ønsker svar på, vennligst send en mail til kundeservice@drammensbadet.no