Gruppetrening

Vi har et stort utvalg av gruppetimer - sjekk timeplanen for fullstendig oversikt.

Gruppetimer med instruktør i 2. etasje/bassenget:

  • Sykkel/RPM™: En enkel, morsom og effektiv innendørs sykkeltrening der du sykler til rytmen av kraftfull musikk. Middels til høy intensitet.
  • Sykkel intervall: Intervall sykkeltrening. Middels til høy intensitet.
  • Sykkel: En variert løypeprofil, middels til høy intensitet.
  • BodyStep®: Energisk stepøkt full av kraft og glede. Timen utfordrer både kondisjon, styrke og koordinasjon.
  • Body Vive®: Kondisjonstrening med enkle trinn til musikk. Avsluttes med styrketrening m. strikk.
  • Sh`bam®: Danseinspirert time hvor hver sang har sin koreografi. Timen preges av morsomme øvelser og rytmiske toner.
  • BodyPump®:  Styrketime m/vektstang. Øker styrke og utholdenhet, toner musklene og er en perfekt time for deg som vil trene hele kroppen på en time.
  • BOOTCAMP: En effektiv og utfordrende time som inneholder både kondisjon og styrketrening. Store deler av timen har øvelser med egen kroppsvekt. Her kan alle delta og du bestemmer selv hvor høy intensitet du jobber med.
  • AquaHIT: En tøff time som utfordrer både kondisjon og styrke på dypt vann med joggebelter. Middels til høy intensitet.
  • AquaMove: Kondisjon og styrke i basseng. 45 min på morgenen, 50 min på kvelden
  • AquaSirkel: Kondisjon og styrke i stasjoner i kursbassenget. Middels til høy intensitet.
  • Core/Stretching: Styrketime ved bruk av kroppsvekt, balanse og fleksibilitet.
  • CoreFit: Styrke av kjernemuskulatur og eksplosiv styrke
  • Pilates: Styrketime ved bruk av kroppsvekt, balanse, avspenning og fleksibilitet.
  • Yoga: Passer fint for nybegynnere. Grundig gjennomgang av solhilsen og generelle øvelser, fokus på pust, styrke, balanse og fleksibilitet. Avspenning til slutt.
  • Myk Yoga: Rolig time med fokus på pust, fleksibilitet, styrke og avspenning. Benytter hjelpemidler som blokker og stropper for støtte i øvelsene.
  • Yoga Flow: En dynamisk Yogatime som strekker og styrker hele kroppen. Avsluttes med avspenning. Fordel å kjenne til solhilsen.
  • Senior puls: Kondisjonstime med enkle trinn som passer for godt voksne, eller deg som ønsker en økt med lav til middels intensitet.
  • Senior styrke: Styrketrening med vekter og egen kroppsvekt tilpasset godt voksne.
  • Senior sykkel: Kondisjonstrening til musikk på sykkel for deg som ønsker lav til middels intensitet.

 

Hvem kan delta på gruppetimene?

  • Medlemmer som har medlemskap for trening, bad og velvære
  • Medlemmer som har medlemskap for trening og bad
  • Medlemmer som har medlemskap for bad + tilleggsbillett for gruppetime
  • Kunder som har drop in-billett for trening og bad
  • Kunder som har klippekort bad + tilleggsbillett for gruppetime

Påmelding til gruppetimer

Påmelding til alle gruppetimer må gjøres til resepsjonen i forkant av timen. De timene som har oppstart innen kl. 15.00, kan du melde deg på allerede dagen i forveien. Gruppetimer med oppstart 16.00 eller senere, kan du melde deg på samme dag. Ved fulltegnet time er det de som står på påmeldingslista som får plass.

Påmelding ved personlig fremmøte eller via sms til nr. 20075050000164. Skriv hvilken time du vil melde deg på, klokkeslett og ditt navn. Du vil få en bekreftelse fra oss på sms. Du kan også melde deg av timen ved å sende en sms til dette nummeret.

Nettsider av Siteman